اتوبوس ولوو B7
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 31204
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:اتوبوس ولوو,B7, :: 16:41 ::  نويسنده : حسین دل برده

سلام دوستان

یه سر رفته بودم پایانه دولت ساری

چند تا عکس از اتوبوس گرفتم که سری به سری برای شما اپلود میکنم

اگه عکس سفارشی از اتوبوس هم خواستید،بگید که براتون ارسال کنم

این ولوو B7 هم میخواست بره همدان که گردنه امامزاده هاشم و گدوک به علت برف و یخ زدگی بسته بود،مجبور شد که سفر رو کنسل کنه

 



نظرات شما عزیزان:

ایران۶۸-ارشیا
ساعت22:27---15 بهمن 1392
ایولا من یه دو سه بار سوار این مدل اتوبوس شدم خیلی باحالن

saman
ساعت11:55---15 بهمن 1392
سلام سته نباشی عکسهای زیباییند اگه میشه عکس اتوبوس بذاری ممنون

علی IR46
ساعت16:53---14 بهمن 1392
فامیل مایکی ازهمین اتوبوسا داره همین چندروز پیش یه سمند زده بود به لاستیک عقبش خخخخخخخخ ناجوربود
دمت گرم داداش خوب بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.